Medi Ambient

EL NOSTRE COMPROMÍS

És la nostra responsabilitat cuidar del lloc on vivim, tenir cura del Medi Ambient.

I és per això que quan a l’Assoc. EL MUSELL creem qualsevol producte de marxandatge, mirem sempre que la materia prima sigui natural (100% cotó) i orgànica (no s’ha utilitzat ni herbicides, ni pesticides, ni fertilizants químics sintètics per la seva producció). A l’hora és hilat i produit sense químics tòxics.

algodon-1

En el cas dels tints, demanem que siguin lliure d’AZO (tints químics tòxics), d’aquesta manera vetllem pels nostres rius.

317-azofree2

Respecte a l’utilització de paper, fem servir paper FSC, certificat que acredita que la fusta amb la qual està fet prové de boscos gestionats segons els criteris del Consell d’Administració Forestal (Forest Stewardship Council -FSC-), que inclou mesures de gestió sostenible del bosc en els aspectes ecològics, socials i econòmics, entre d’altres.

FSC és una organització no governamental internacional creada amb l’objectiu de promoure una gestió forestal ambientalment responsable, socialment beneficiosa i econòmicament viable en els boscos de tot el món.

madera-fsc

També utilitzem paper reciclat el qual fa servir com a matèries primeres fibres recuperades de paper o de cartró.

brand

No ens oblidem de la contaminació deguda al transport de mercaderies. Obtenir productes KM CERO, de proximitat, del nostre entorn local és molt important per reduir aquest cost mediambiental.

178f9641-02b9-43a3-8831-9f9ac29a490d

Tot això a l’hora repercuteix en la nostra salut i benestar.